Rune Johansen – Her & nå

Sangeren og musikeren Rune Johansen fra Kongsvinger har i sommer sluppet en ny singel med tittelen “Her & nå”.

Dette er en forholdsvis uptempo låt som er produsert av Tommy Nilsen fra Pegasus, i hans studio. Teksten handler såvidt jeg kan forstå om å leve i nuet og å nyte en trivelig kveld på byen, er ihvertfall slik jeg selv tolker den når jeg lytter til låten. Og dansbarheten står uansett i høysetet, her er det god swingtakt og en skikkelig fengende melodi som burde skape dansefot og humør på festen. Produksjonsmessig så låter den også veldig tilfredsstillende i mine ører.

Opphavsmenn bak låten er ingen ringere enn Ronny og Tommy NIlsen, og sangen er også tidligere innspilt med dansebandet Swingers fra Namsos.

Og her i For Swingende spiller jeg låten på radioen i sendinga for inneværende uke, altså uke 33-2019. Gikk du glipp av dette programmet så finnes det på YouTube om du søker opp “For Swingende uke 33-2019”, forøvrig så ligger låten tilgjengelig både på Spotify og YouTube.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg