Slutt på ferien i For Swingende

Fra og med kommende uke er det ubønnhørlig slutt på ferien og sommersyklusen her i For Swingende. Da er det på’n igjen med ordinære sendinger.

Først ut i uke 32 er For Swingende-Toppen for juni og juli, og i tillegg så har jeg flere spennende platenyheter på menyen både uka som kommer og utover i hele august. Kenneth Lundsæter, Martinez og Ann-Katrine Burman er noen av de som skal få sine nye album presentert i For Swingende nå under sensommeren.

Jeg kommer tilbake med nærmere info om min sending for uke 32 under min faste oppdatering om ukens program lørdag kveld/natt til søndag. Ville bare informere dere om at nå er det striskjorte og havrelefse som gjelder igjen her i min redaksjon, etter en måned med litt sløvere tempo enn ellers, selv om dette ikke har vært så merkbart for dere lytterne.

En fortsatt god sensommer ønskes dere alle!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg