Slutt på mine sendinger på Nea Radio+

Jeg har av ulike årsaker valgt å avslutte samarbeidet mitt med Nea Radio+, og dermed vil mine sendinger opphøre på den kanalen fra og med nå.

Jeg beklager dette overfor mine lyttere av Nea, men henviser dere til enten YouTube-kanalen min http://www.youtube.com/forswingende eller en av nettradioene som sender programmene mine og som du finner oversikt over under menyvalget Sendetider/Nettradio her på bloggen.

Jeg vil også benytte anledningen til å takke folka på Nea for samarbeidet de årene jeg har vært på lufta der og ønsker dem lykke til videre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg