Spilleliste uke 01-2019

Her er spillelisten fra For Swingende for uke 1 inkludert lista for Jukebox som sendes på Radio Toten og Radio Øst.

1.KANDIS – I gode venners lag
2.RUNE RUDBERG BAND – Snart vil mørket slipe taket
3.DONNEZ – Grabben från landet
4.SKÅNINGARNA – Någon att hålla i hand
5.STREAPLERS – En del av meg
6.CHRISTINA LINDBERG – Man längtar ut
7.ARNE KOLSRUD OVEREN – Om du har tid
8.MARTINEZ – Jag hittar inte ord
9.LARZ KRISTERZ – Kan jeg få gå
10.PIA PIHLGRENS – Ensamma kvällar
11.LOTTE RIISHLOLT – Gi’ den bar’ en ekstra tand
12.MR RAY – Når ditt hjerte slår for noen
13.FLAMINGOKVINTETTEN – Nytt år

JUKEBOX UKE 01:

1.  KIM WILLIAM – Kan englene si meg
2.  KIM WILLIAM – Danser i regnet
3.  KJERSTI GROV BAND – Ta meg hjem
4.  KJERSTI GROV BAND – Vennskap er en gave
5.  KJELL WIDLUND – Lenestol
6.  KJELL WIDLUND – Mobilvenn
7.  KJELL WAGENIUS – Landevei
8.  KJELL WAGENIUS – Min lille engel
9.  KJELL VIDARS – Rein 60 med noe søtt i
10.KJELL VIDARS – Hvem blir den neste
11.KJELL KRISTOFFERSEN – I en gammel kastanjeallè
12.KJELL KRISTOFFERSEN – Hun er 18 år i dag
13.KJELL ERIKS MED BRITT VIKEN – Accordion boogie
14.KJELL ERIKS MED BRITT VIKEN – Singles bar
15.KIVI – Ved sida av meg
16.KIVI – Ventetida

HØR PROGRAMMENE VIA YOUTUBE-VIDEOENE UNDER:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg