Spilleliste uke 02-2024

Her er spillelistene fra programpostene For Swingende og Jukebox for uke 2, der sistnevnte program kun sendes på Radio Øst og Radio Nordkapp:

1.Perikles – Ti amo
2.Martinez – Det är dags
3.Nilsemann – Beer me
4.Pegasus – Førstemann til målet
5.Rune Rudberg – Du og jeg landevei
6.Vega – Solbrune
7.Claus Pries – Såd’n er jeg
8.Claus Pries – Holder af dig
9.Claus Pries – Ren magi
10.Eloge ork – Mer och mer
11.Mona G – Det goda livet
12.Sandins – Varje litet ögonkast
13.Danzbanderz – Karlavagnen

JUKEBOX UKE 2:

1.Sakarina – Farvel mitt Las Vegas
2.Bård Svendsen – Ring meg på mobil
3.Espen Hagen Olsen – Jenter som har dratt
4.Odd Børre – Jeg har aldri vært så glad i noen som deg
5.Vassendgutane – Sirup & snus
6.Vazelina Bilopphøggers – Vond rygg såre knoker
7.Øystein Sunde – Barkebille boogie
8.Øystein Sunde – Smi mens liket er varmt
9.Aage Samuelsen – Nu er jeg glad og salig
10.Åsetrallen – Pearly shells
11.Albratross – Albratross
12.Albatross – En kjærlighetsnatt
13.Anita Skorgan – Jeg går
14.Anne Engh – Jeg lever for meg selv nå
15.Arnstein Johansen & Ricke Lövs orkester – Tangokavaljeren
16.Bjøro Håland – Most of the time
17.Einar Iversen – Stikket(The Entertainer)
18.Dixy – Møt meg i Stockholm(live)

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg