Spilleliste uke 03-2024

Her er spillelistene fra programpostene For Swingende og Jukebox for uke 3, der sistnevnte program kun sendes på Radio Øst og Radio Nordkapp:

1.Lothars – Små gutter store menn
2.Arne Strømbergs – Ni måneder vinter og tre måneder kaldt
3.PK & Dansefolket – Glad i deg
4.Donnez – Nämen nä, har gröna fläckar på mitt knä
5.Donnez – Du tog mitt hjärta
6.Maxells ork – Hej hi ho
7.Maxells ork – Du är min längtan
8.KåPes Dansband – Hallå
9.KåPes Dansband – Jag vill andas samma luft som du
10.KåPes Dansband – Kärleken har fått vingar
11.Ole Ivars & Hagle – Penger på hest
12.Sakarina – Til min brud
13.Jan Svensson – Första gången
14.Avant – Så länge hjärtat slår

JUKEBOX UKE 3:

1.Four Jets – Jingle-jangle
2.Fryd & Gammen – Moskva-netter
3.Geir Børresen & Smurfene – Smurf ba-be-ri-ba
4.Elin Støa & Herold Rasmussen – Hvis du tror meg
5.Gluntan – Tango Terapi
6.Gluntan – Vår egen melodi
7.Håkon Banken – Hjemme best
8.Inger Lise Rypdal – Women
9.Katho – En solfylt dag
10.Magne Widars – Trailersjåfør
11.Kjell Vidars – 50 åra lever igjen
12.Kjell Vidars – Apache
13.Mimix – Sea of heartbreak
14.Ørnulf Holthe – Hvorfor
15.Morten Sands orkester – Trio Tours song
16.Morten Sands orkester – Fridtjof och Carmencita
17.Gunfingers – Release me

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg