Spilleliste uke 04-2020

Her er spillelisten fra For Swingende for uke 04 inkludert lista for programposten Jukebox, som sendes på Radio Toten og Radio Øst.

1.BlackJack – Kåt, glad och tacksam
2.Nils Gunnar Moen – En slant til trikken hjem
3.Nils Gunnar Moen – Dreamlover
4.Säwes – Jag har rest runt hela världen
5.Säwes – Där jag lekte som barn
6.Joe Bjørnars – På dans med Joe Bjørnars
7.Humbles – Ge mig högerkinden din
8.Humbles – Dans i Rio
9.Humbles – Two more bottles of wine
10.Bjarne Andersen – Belinda Montell
11.Sten & Stanley & Umberto Marcato – Jag längtar till Italien
12.Kim Olsen – Et skib kommer lastet

JUKEBOX UKE 04:

1.Memories – Charlie rock
2.Memories – Stumblin’in
3.Me2 Danseduo – Dans i Drammen
4.Me2 Danseduo – Et lys i mørket
5.Me and You – Leve mens jeg lever
6.Me and You – Noen ganger tenker jeg på deg
7.May Kristin Holtskog – Helen
8.May Kristin Holtskog – Kan du se meg kjære sjømann
9.Maxima – Stone cold ashes
10.Maxima – Mot ukjent sted
11.Max Palmers – Den bästa tiden i mitt liv
12.Max Palmers – Minner
13.Martes – Palma de Mallorca
14.Mentz Dagfinn Gressberg – Gutta fra bygda
15.Mentz Dagfinn Gressberg – Ittno å gjære med det

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:

6 kommentarer
    1. Så mye fin musikk på denne radioen. Men jeg setter stor pris på å få høre mange forskjellige artister. Er veldig koselig, at jeg får høre på at du spiller Nils Gunnar Moen også. Stå på.

        1. Hei Gullan. Du kan lytte til programmene via webradio. Info om kanaler og sendetider, samt lenke til webradioene, finner du ved å trykke på “Sendetider” i menyen øverst her oå siden. Programmene blir også lagt ut på YouTube hver natt til mandag, disse finner du ved å trykke på “Lytt til programmene” i den samme menyen.
          Hilsen programleder Thomas.

      1. Hei Toril, takk for hyggelig tilbakemelding. Håper du vil fortsette å høre på programmene mine. Du finner dem både på YouTube, her på siden og på flere ulike webradioer om du ikke bor et sted hvor jeg sender på FM eller DAB.
        Hilsen programleder Thomas

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg