Spilleliste uke 04-2024

Her er spillelistene fra programpostene For Swingende og Jukebox for uke 4, der sistnevnte program kun sendes på Radio Øst og Radio Nordkapp:

1.Erik Lihms – Varje natt och dag
2.Bagage – Laxå
3.Fernandoz – This is my life
4.Sandins – I natt är jag din
5.Me and You – Si det en gang til
6.Me and You – Till Folkets park
7.Mix – Alle åran på vårres jord
8.Kenneth Lundsæter – Vinden kommer mot meg
9.Kenneth Lundsæter – Om du kommer mot meg
10.Kenneth Lundsæter – Det er jo ganske viktig
11.Adrian Romar – Nära till varann
12.Aristocats – Siste dansen

JUKEBOX UKE 4:

1.Ole Ivars – Jippi jippi jeg er blid
2.Ole Ivars – Sommerglede
3.Nordre Sving – Lipsmackin’ Pepsi Cola
4.New Nashville Group – Take me home country roads
5.Per Asplin & The Monn Keys – En glad calypso om våren
6.Scandinavia – Den som lever får se
7.Sputnik – Hvis du er lei deg
8.Sverre Faaberg – En prikk i massen
9.De Syngende Husmødre – Den gamle syren
10.De Syngende Husmødre – Jeg har vandret med Jesus
11.Nils Gunnar Moen – Take good care of my baby
12.The Teddybears – Du er blitt så lik far din
13.Thor Wang – Du er så snill
14.Dagfinn Gården – Gi meg et minne
15.2gether – Gæær’n etter lastebil
16.Anne Marit Knutrud – Er det så vanskelig å forstå
17.Yankee – Gi meg dine tanker

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg