Spilleliste uke 05-2020

Her er spillelisten fra For Swingende for uke 05 inkludert lista for programposten Jukebox som sendes på Radio Toten og Radio Øst.

1.Peter Terpager – Jessica Jensen
2.Skåningarna – En hyresrätt i Alingsås
3.Skåningarna – San Antonio
4.Accent – Rose-Marie
5.Accent – Oh vilket party
6.Toini & The Tomcats – Love never dies(KUN RADIO TOTEN)
7.Putte Skog – Aldrig jag lämnar min kära(IKKE RADIO TOTEN)
8.Jigs – En dag(IKKE RADIO TOTEN)
9.Johan & Gunilla Sigvardsson – Barnatro
10.Johan & Gunilla Sigvardsson – Har du en vän du kan väcka mitt i natten
11.Johan & Gunilla Sigvardson – Mitt hem bortom bergen
12.Rolle Berg & Tobbe Pettersson(RTM) – Country-snubben
13.Peter Rudenborgs – Hej gamla väg
14.Lis & Per – Du kære gamle teddybjørn

JUKEBOX UKE 05:

1.Midway – Et lite hus nede ved stranden
2.Midway – No e det slutt
3.Midtbø’s Kvartett – Sea of heartbreak
4.Midtbø’s Kvartett – Nu finns bara minnena kvar
5.Mickes – Hainn bare hainn
6.Mickes – Drømmeprinsen
7.Metoz – It’s not easy to say goodbye
8.Metoz – Smilet som du ga meg
9.Misty – Help me make it through the night
10.Mimix – Dine dypblåe øyne
11.Mimix – Susanne Birgitte og Janne
12.Milly Mandys – Hei får jeg lov
13.Milly Mandys – Linn-Mari
14.Mighty – Country-medley
15.Mighty – Sven-Ingvars medley

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg