Spilleliste uke 05-2023

Her er spillelistene fra programpostene For Swingende og Jukebox for uke 5, der sistnevnte program kun sendes på Radio Øst og Radio Nordkapp:

1.Flamingokvintetten – Gamla kära tuffa tuff tuff tåget
2.Schytts – Hon har det där
3.Rune Rudberg – Du og jeg landevei
4.Toril Karlengen – Høst
5.Marion Jensen Hermansen – Uten deg
6.Bjørn Schandy – Bli hos meg
7.Trond Erics – Gammalsangen
8.Camell Duo – Om du ger mig himlen
9.Renè Franz – Et med naturen,
10.Finn Lund – Drømmer lidt om dig
11.Mr Ray – Det første steget
12.Vikingarna – Golden gate
13.Gluntan – Vis meg et sted

JUKEBOX UKE 5:

1.Dixy – Blue suede shoes(Live)
2.Dixy – Proud Mary(Live)
3.Freddy Kristoffersen – Hvor er min kone
4.Freddy Kristoffersen – Johan på Snippen
5.Fryd & Gammen – Midt i trafikken
6.Frøya – Sladder’n går
7.Davy Dean(Sverre Faaberg) – Twist og rock
8.Fantasy – Beautiful Sunday
9.Grethe Kausland – Dukkestuen
10.Hilde Heltberg – Du skulle sett meg nå
11.Kjell Vidars – Hjula i gang
12.Kjell Vidars – Det går alltid et tog
13.May Pedersen – Bli med i kveld
14.Nora Brockstedt – Anna på Haugsetvolden
15.Ukjent artist – I morgen tidlig
16.Ole Ivars – Dans på låven
17.Gluntan – Hjemme er best
18.Gluntan – Da vi var små

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg