Spilleliste uke 06-2019

Her er spillelisten fra For Swingende for uke 06 inkludert lista for Jukebox som sendes på Radio Toten og Radio Øst.

1.  Blackjack – Åh Marie
2.  Bjørns orkester – Juro Caravan
3.  Ingemars – Vil du gjæra mæ gla
4.  Rune Rudberg Band – Fine du
5.  Pegasus – Se meg, la meg
6.  Arne Kolsrud Overen – Lottomillionær
7.  Du&Je – Frågan
8.  Du&Je – Är du min älskling än
9.  Du&Je – Trønderdans
10.Kent H – Herligt efter regn
11.Barbados – Idolen
12.Holmsve – Hei hå la slegga gå
13.Micke Ahlgrens – Tillsammans med dig

JUKEBOX UKE 06:

1.  RUNE RUDBERG BAND – Fine du
2.  RUNE RUDBERG BAND – Levd liv
3.  HANS PETTERS MED SUSANNE FOSS – Vår glemte kjærlighet
4.  MIX – Månen i dett vindu
5.  MISTY – Ta meg med
6.  MISTY – Blue Hawaii
7.  MIMIX – I dag har jeg brent mine kjærlighetsbrev
8.  MIMIX – Avskjedstoner
9.  MIGHTY – Oppi villaste fjellan
10.MIGHTY – Det gick en liten ängel
11.MONA-JILL BAND – Kärleken för mig
12.MONA-JILL BAND – När livet vänder
13.LASSE JOHANSEN – Så mange mil så mange år
14.MOMENT – That sudden stop
15.HANNE METTE GUNNARSRUD & MADELEINE GUNNARSRUD LONKEMOEN – Vinger

HØR PROGRAMMENE VIA YOUTUBE-VIDEOENE UNDER:


2 kommentarer
      1. Hei Micke. Micke Ahlgrens ligger ikke på topplisten min, dette er bare spillelisten for programmet, og det er bare låt 2 til 6 som ligger på listen, låt 10 til 12 er utmanere, mens de øvrige låtene ikke har noe med For Swingende-Toppen å gjøre. Så at deres låt ligger sist på listen betyr bare at det var siste låt jeg spilte i programmet. Mange misuppfatter spillelistene mine og tror de er topplister, men det er de ikke, de viser bare rekkefølgen som låtene blir spilt i radioprogrammet. Når det er sagt så lå jo Micke Ahlgrens på FS-Toppen i høst med “Dansbandsdänga” men låten tok seg dessverre ikke inn på listen. Skal prøve å teste en låt til med dere ved en senere anledning, det lover jeg.

        Hilsen Thomas i redaksjonen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg