Spilleliste uke 06-2023

Her er spillelistene fra programpostene For Swingende og Jukebox for uke 6, der sistnevnte program kun sendes på Radio Øst og Radio Nordkapp.

1.Jenny & Septimus – Dansefest
2.Dænsebændet hass Arnstein – Dans med Karlstadjentene
3.Finn Lund – Tag ikke alting for givet
4.Harlekin – Trønder’n
5.2+2+2 med Rune Rudberg – Do re mi
6.2+2+2 med Anita Nordhagen – Jeg kjenner en som tror at han er Elvis
7.Parmas – En ros till far
8.Kisser & Søren – Slå dig løs
9.Holèns – Hallå du gamle indian
10.Wizex – Dom vet ingenting
11.Amek Duo – Musikken tar os ud i verden
12.Rose-Maries – Gällivarevisan
13.Frida Wiljansros – Morfar

JUKEBOX UKE 6:

1.Ole Ivars – Line
2.Ørnulf Holthe – Det er det samme hvor jeg drar
3.Tore Andersen – Goodbye blues
4.Vibeke Sæther & Nordre Sving – Loppemarked
5.Anitas orkester – Foot tapper
6.Åsingarne – Move it
7.3 Busserulls – Rabbagast
8.3 Busserulls – Mansjåvinisten
9.Ann Tayler – On the road again
10.Axsang – The birds and the bees
11.Bakersfield – Excuse me
12.Bakersfield – Nobody’s fool but yours
13.Bente Brønmo & Kalle K.Kvintetten – Kjære minner
14.Bjørg & Per Gunnar – Vend tilbake
15.Can Dance – Jeg gir meg ikke fullt så lett
16.Christopher Bean med Wenche Hallan – Skynd deg hjem
17.De Syngende Husmødre – Det er som himmelen for meg
18.Terry & Lena’s – Du min kjæreste

HØR FOR SWINGENDE HER(Jukebox er sperret av YouTube denne uka pga opphavsrett på flere av låtene):

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg