Spilleliste uke 08-2020

Her er spillelisten fra For Swingende for uke 08 inkludert lista for programposten Jukebox som sendes på Radio Toten og Radio Øst.

1.Amek Duo – Der skal to til at hygge
2.Foxie – Only one, only you
3.Foxie – Regn hos mig
4.Martinez – Stanna för alltid
5.Klaus & Servants – Sommervind
6.Bhonus – Katarina
7.Bhonus – Om du får en idè
8.Junix – Om du vågar och vill
9.Junix – En natt i november
10.Junix – Jag räknar dagarna
11.Donnez – En tiger i sängen
12.Schytts – Disco lady
13.Towe Widerberg – Ett brev till himlen

JUKEBOX UKE 08:

1.Par i hjerter – Sommer og sol
2.Par i hjerter – Ett litet ljus
3.Olas – Hils hjem
4.Olas – Drømmen om deg
5.Okers – Jeg ønsker jeg kunne reise
6.Okers – Skån mitt hjerte
7.OK Band – Inn i evigheten
8.OK Band – Jeg gråter igjen
9.Nystogs – Du kan dra dit peppern gror
10.Nystogs – Livets harde spill
11.Olzen – Jaqueline
12.Olzen – Meg du vil ha
13.Ole Ivars – Oljesjeiken Larsen
14.Ole Ivars – Østerdalen
15.Pegasus – Jeg prøver meg
16.Olavs Dansebandduo – Ditt vackra leende
17.Olavs Dansebandduo – Drømmeland

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg