Spilleliste uke 08-2021

Her er spillelisten fra programpostene For Swingende og Jukebox for uke 08, der sistnevnte program kun sendes på Radio Øst og SN Radio:

1.Sanders – Slåttakar
2.Gudbrand Bjøralt – Hadelandssangen
3.Anita Karlsen & Wakanda – Lørdagskveld igjen
4.Harlekin – Akkurat som fær
5.Bjørn Schandy – Vi møtes i Boden
6.Casanovas – Lite mer av din tid
7.Casanovas – Tills jag kommer hem
8.Casanovas – Dra dit pepparn växer
9.Sven-Ingvars – Fröken Fräken
10.Sven-Ingvars – Min gitarr
11.Paul Paljett – Barn lilla barn

JUKEBOX UKE 08:

1.Dænsebændet – Om du ringer tæll meg
2.Geir Ødegården – Jeg ser tilbake
3.Eldorado – Bad moon rising
4.Eldorado – Kärleken har fått vingar
5.Grynet Molvig – Morfars husmannsplass
6.Grynet Molvig – Jeg vil bli berømt
7.Bugges Firo – Cadillac
8.Harry Cowboys – Joker i ermet
9.Jenny Jenssen & Septimus – Gyldne smil og hvite løgner
10.Septimus – Sommer’n 75
11.Kjell Vidars – Brev fra turnèen
12.Kjell Vidars – Hva var du under blusen Ruth
13.Korpus – Amatørband
14.Nystogs – Høtt vil du gjere med meg
15.Arne Strømbergs – Klaus-dro-fobi
16.Country Snakes – Seks døgn på veien
17.Terry & Lena’s – That’s that
18.Terry & Lena’s – Right up dear
19.Jupiter – I saw her standing there
20.Jan Erik Olsen – Alene(KUN SN RADIO)

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg