Spilleliste uke 10 – 2020

Her er spillelisten fra For Swingende for uke 10 inkludert lista for programposten Jukebox som sendes på Radio Toten og Radio Øst:

1.Kviknegutta – Vårrå med ut
2.Sven-Ingvars – Allt beror på dej
3.Steinar Engelbrektson – Howdy
4.Pegasus – Se meg la meg
5.Lars Arild Fjeldberg – Syng en sang
6.Nils Gunnar Moen – Et bitte lite miniskjørt
7.Sandins – Jag är ingen utan dig
8.Sandins – En dag i taget
9.Sandins – Som du och jag
10.Pia Pihlgrens – Swinging doors
11.Björn Björklund Band – San Agustin
12.Amek Duo – Der skal to til at hygge
13.Xplays – Om vi börjar om igen

JUKEBOX UKE 10:

1.Rikingan – Aldri i livet
2.Rikingan – Vil du elske meg når jeg blir gammel
3.Rita & Ståle – Love bug
4.Rita & Stole – Merle Haggard medley
5.Rosalind – Lördagsafton
6.Rosalind – Sissi
7.Ronny Nilsen – La meg få vite
8.Ronny Nilsen – Rock’n Roller
9.Rolf Ivars – I villmarkas rike
10.Rolf Ivars – Det kommer en tår
11.Roksvoll – Veiens sang
12.Roksvoll – Bare dra
13.Roger Eilertsen – La oss være litt sprø
14.Rita & Tennessee – Red sails in the sunset

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg