Spilleliste uke 11-2020

Her er spillelisten fra For Swingende for uke 11 inkludert lista for programposten Jukebox som sendes på Radio Toten og Radio Øst.

1.Perikles – All in
2.Casanovas – Vi bygger en bro
3.Olzen – Beste tida i livet
4.Peter Terpager – Med åbent vindue
5.Cosmix – Det bor en ängel i dej
6.Cosmix – Hur ska jag kunna
7.Dur X – Cinderella Shottis
8.Dur X – Den sommaren var vår
9.Dur-X – Zitas snoa
10.Ole Ivars – Sjømannen og stjernen
11.Frolandsswingen – Elvis sang
12.Wizex – Ditt spel är slut

JUKEBOX UKE 11:

1.Roulette – Kristina fra Tønsberg
2.Roulette – Mitt barndomsparadis
3.Samlebandet – San Marino
4.Samlebandet – Bad moon rising
5.Sakarina – Farvel mitt Las Vegas
6.Sakarina – Handelsboden
7.Rythmic – Hvis jeg sa jeg hadde noe å gi deg
8.Rythmic – Sangen om livet
9.Rune Rudberg – Møt meg i Stockholm
10.Rune Rudberg – Ann Kristin
11.Rune Johnsrud & Fandango – Stjernetegn
12.Rune Johnsrud & Fandago – Barnehjemsbarn
13.Rune Johansen – Her og nå
14.Rune Johansen – Fra i dag
15.Route 7 – Lonesome friends

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg