Spilleliste uke 12-2023

Her er spillelistene fra programpostene For Swingende og Jukebox for uke 12, der sistnevnte program kun sendes på Radio Øst og Radio Nordkapp.

1.Trond Wagelid – Minner
2.Marion JH – Jeg angrer på alt
3.Marion JH – Jeg vet at du vet
4.Ville veier – It takes two to tango
5.Intact – Sommatider
6.Intact – För kärlekens skull
7.Axsang – Hold me
8.Axsang – Sanne mine ord
9.Axsang – Hver en vind
10.Jan Svensson – Från en radio
11.Torill Helene Nordvik – Hva tenker du på gamle jord
12.Sanders – Drømmer

JUKEBOX UKE 12:

1.Banana Airlines – Nordmenn er gale
2.Banana Airlines – Se & Hør
3.DDE – Zanzibar Inn
4.Zoo – Spesialklasse
5.Åse Wentzel – Tulipaner fra Amsterdam
6.Kviknegutta – Sweet sweet smile
7.Alf Prøysen – Teddybjörnens visa
8.Wakanda – Motefolket
9.Anne Lise Furuhaug – Bobbys sang
10.Arnsteins – Nu kan hela vår värld sjunga med
11.Bendik Singers – Ja det var tider
12.Cowboy-Laila – Mine nye tenner og hår
13.Doodle Bugs – Anna Lena
14.Doodle Bugs – Solskinn og sommer
15.Country Snakes med Bjøro Håland – Alt jeg har å tilby deg er meg
16.Country Snakes med Ottar Johansen – Bonde i fra bygda
17.Ørnulf & Sluskan – Gabrielle
18.Ørnulf Holthe – Fjellstemning

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg