Spilleliste uke 13-2020

Her er spillelisten fra For Swingende for uke 13 inkludert lista for programposten Jukebox, som sendes på Radio Toten og Radio Øst.

1.Grete Bogen – Æ vil ha et rætle mannfolk
2.Streaplers – På min balkong
3.Streaplers – Caroline
4.Barbados  -Lördag kväll
5.Firestones – Ut på landet
6.Firestones – You better think twice
7.Voize – Dit vindarna bär
8.Pegasus – Magadrag
9.Pegasus – Uten kjærlighet
10.Pegasus – Smak av kjærlighet
11.Dansbandskungen – Buksvågern Sven
12.Christina Lindbergs – New Orleans
13.Towe Widerbergs – Aldrig som förr
14.Alvenfors – Det var du, det var jag

JUKEBOX UKE 13:

1.Sivil Status – Lørda’n i juni
2.Sivil Status – Slankekurs
3.Sogns – Svineinfluensaen
4.Sogns – Verden vil bedras
5.Silver Rose Band – En annen kvinne
6.Silver Rose Band – Bar room roses
7.Staccato – Sammen hele livet
8.Staccato – Hvem ser jeg vel i speilet
9.Squad – Dixieland Kafè
10.Squad – Du gjør meg galen
11.Something New – Vid din sida
12.Something New – Det er deg jeg vil ha
13.Solongan – Så lenge jeg lever
14.Solongan – Ett litet ljus
15.Skogstad Band – Skattlösa bergen
16.Skogstad Band – Walk of life

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg