Spilleliste uke 13-2022

Her er spillelistene fra programpostene For Swingende og Jukebox for uke 13, der sistnevnte program kun sendes på Radio Øst:

1.Lene Holme – Kære far
2.Matz Bladhs – Från land till land
3.Lothars – Nå leker livet(KUN RADIO TOTEN)
3.Finn Lund – Du vet godt hvorfor(IKKE RADIO TOTEN)
4.Finn Lund – Jeg savner den tid(IKKE RADIO TOTEN)
5.Sven-Ingvars – Byns enda blondin
6.Sven-Ingvars – Gamla polare
7.Troels Christensen – Anna og John
8.Donnez – På Tinder
9.Donnez – Försöka tills det blir rätt
10.Donnez – Iko iko
11.Hanne Mette Gunnarsrud – Bli med meg
12.Harlekin – Kar me trækkspæll

JUKEBOX UKE 13:

1.Kjell Vidars – Å endelig
2.Kjell Vidars – Diana
3.O.K.Band – Dieselrøyk og støv
4.Kjell Karlsens orkester med Odd Børre – Lena
5.Håkon Banken – Maria min venn
6.Jannicke – Donald
7.Helge Nilsens orkester – Sea of heartbreak
8.Key Brothers – Jeg vil se deg smile
9.Howards – Waterloo
10.Heidi Elstad & Steinars – I’ll need someone to hold me
11.Nordre Sving – VM-billett til Spania
12.Nordre Sving – Væ’kke lei deg
13.New Nashville Group – Guitar pickin’ man
14.Lene Jenssen – Regniga natt
15.Index – Kan du tilgi meg en klovn
16.Jan Thoresen – Kjærlighet om vinteren
17.Magpies – Et sted å være
18.Melodier vi minnes – Jeg tror på sommeren
19.Mimix med Bente Bøe – Stand by your man

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg