Spilleliste uke 15-2023

Her er spillelistene fra programpostene For Swingende og Jukebox for uke 15, der sistnevnte program kun sendes på Radio Øst og Radio Nordkapp.

1.Donnez – Amanda
2.Sven-Ingvars – Skolfröken Nilsson
3.LOL – Du lyser in i mitt liv
4,Joblanths – Ingen tjej är som hon
5.Joblanths – När vindarna vänder om igen
6.Harlekin – Ut i kveld
7.Jigs – Kom i min famn
8.Juniors – Nu och för alltid
9.Flamingokvintetten – Samma tid samma plats
10.Lotte Riisholt – Det du gør ved mig
11.Picazzo – Tusen dager til
12.Rospiggarna – Långa dagar i Paris
13.Schytts – Blå timmen

JUKEBOX UKE 15:

1.Øystein Sunde – Barkebille boogie
2.Trønderkaillan – En gang jeg seiler i havn
3.Arne Mørch – Du er bare 15 år
4.Anne Mette Pålsrud – Lasses nye poporkester
5.Anne Nørdsti – Benny Bugge Berntsen
6.Anne Nørdsti – The lion sleeps tonight
7.Arne Bendiksen – Portvaktens datter
8.Arne Bendiksen – Vestens karavane
9.Ausekarane – Rå hai
10.Arnkjell Engtrø – Du ser meg når jeg kommer
11.Arve Opsahl – Brudeparet
12.Arve Opsahl – Skipperskrøner
13.Berit Nyheim – Låt natten bli min
14.Bjørn Spellemann – Memphis Tennessee
15.Bjøro Håland – Høstens farver
16.Cherry – Ekte rock’n roll
17.3 Busserulls – To komma ni

HØR FOR SWINGENDE HER:
(Jukebox er dessverre sperret av YouTube denne uka pga opphavsrett på flere av låtene)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg