Spilleliste uke 16-2023

Her er spillelistene fra programpostene For Swingende og Jukebox for uke 16, der sistnevnte program kun sendes på Radio Øst og Radio Nordkapp:

1.OLE IVARS – Spillemannens vårsang
2.OLE IVARS – I en dagdrøm
3.OLE IVARS – Kalle med fela
4.OLE IVARS – Jag trodde änglarna fanns
5.OLE IVARS – I mitt hjärta brinner lågan
6.OLE IVARS – Spellemannsblod
7.OLE IVARS – Fem gule enker
8.OLE IVARS – En engel i Kvæfjord
9.OLE IVARS – Da ser jeg alltid lyst på livet

JUKEBOX UKE 16:

1.Danzing – Kansas City
2.Contrazt – Om engler fins
3.Dizzie Tunes – Tut og kjør
4.Eda-Pelle – Förstå mig när jag gråter
5.Finn Kalvik – Jeg har finne meg sjæl
6.Elisabeth Granneman – La Bostella
7.Geir Arne Hansen – Saritha Marie
8.Grabbans Dansband – Barn og barnebarn
9.Geir Ødegården – Okie from Muskogee
10.Geir Ødegården – En gyllen ring
11.Gluntan – Bare du og jeg
12.Gluntan – Jeg behøver deg
13.Gunnar Hanstad – Tanker ved sjøen
14.Gunnhild Holter Frantzen – You stole my heart
15.Holmsve – Gi mæ eit minne
16.Hans Petter Hansen – Atter er det sommer
17.Bjørn A.Hauge – When the rodeo is over
18.Helge Nilsen & Rune Larsen – I’m ready

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg