Spilleliste uke 18-2019

Her er spillelisten fra For Swingende for uke 18 inkludert lista for Jukebox som sendes på Radio Toten og Radio Øst:

1.  Skåningarna-Gamla goa låtar
2.  Arne Kolsrud Overen – Lottomillionær
3.  Ingemars – Vil du gjæra mæ gla
4.  Mr Ray – Her på Flisa
5.  Rune Rudberg Band – Fine du
6.  Pegasus – Se meg, la meg
7.  Fernandoz – Te dans mä Karlstatösera
8.  Fernandoz – Livet
9.  Fernandoz – Yea yea yea
10.Rune Johansen – Samme vei
11.Thor Görans – Ögon för dig
12.Anne Karlengen – Jeg er på vei
13.Kviknegutta – Ha det bra

JUKEBOX UKE 18:

  1.  Sogns – En kald pils i sola
  2.  Sogns – Læ en mårrå våkne
  3.  Skogstad Band – Varför är solen så röd
  4.  Skogstad Band – A fool such as I
  5.  Stardust Duo – En liten bit Italia
  6.  Stardust Duo – Mitt sommerminne
  7.  Staccato – Jo mer jeg ser deg
  8.  Staccato – Juliette
  9.  Squad – En munter sang
  10.  Squad – Et brev med tre kjærlige ord
  11.  Something New – Larvik Fredrikshavn
  12.  Something New – Gjengen
  13.  Solongan – Det faller ett regn
  14.  Solongan – Kurragömma
  15.  Smile – Mama mama
  16.  Smile – Annen manns kvinne
    HØR BEGGE RADIOSENDINGENE VIA DISSE YOUTUBE-VIDEOENE:
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg