Spilleliste uke 19-2022

Her er spillelistene for programpostene For Swingende og Jukebox for uke 19, der sistnevnte program kun sendes på Radio Øst og Radio Nordkapp.

1.Ankies – Kan inte vänta
2.Christer Sandberg – Sad and lonely
3.Christer Sandberg – Talk talk talk
4.Amanda Peeker – Hon älskar snabbt
5.Sven-Ingvars – Det kommer från hjärtat
6.Sven-Ingvars – Akustisk medley
7.Avant – Tillbaka igen
8.Per Håkans – En riktig rock’n roll
9.Per Håkans – I ett fotoalbum
10.Per Håkans – Juliette
11.Peter Terpager – Bank på min dør
12.Christer Sjøgren – Møtet

JUKEBOX UKE 19:

1.Too Far Gone – Tia flyg
2.Ørnulf Holthe – Aldri glemmer jeg stedet vi møttes
3.Lothars – Nå leker livet
4.Bjørg & Per Gunnar med Kråkerøy Smertu barnekor – Intet kommer i en lukket hånd
5.Bjøro Håland – Min stetson og gitar
6.Bugges Firo – Du har en venn i meg
7.Audiens – Världens lyckligaste par
8.Arnsteins – Jeg holder i deg, jeg holder av deg
9.Wenche Myhre – Åh det er søndag
10.Viggo Sandvik – Hu ga meg ei kald skulder
11.Vazelina Bilopphøggers – Harry Hoover
12.Vazelina Bilopphøggers – To par gebiss
13.Anette Løvtangen – Han er min sang og min glede
14.Anne Marie Kvien – Under himmel og over åpent hav
15.Rune Larsen – Things
16.Toten-Bjørn – Jansens kafè
17.Inger Lise Rypdal – Anna
18.Mikke Mus-koret – Skolebussen vår
19.Gro Anita Schønn – Bli hos din mann

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg