Spilleliste uke 2-2022

Her er spillelistene fra programpostene For Swingende og Jukebox for uke 2, der sistnevnte program kun sendes på Radio Øst:

1.Roger Eilertsen – Du e vår allra bästa vän
2.Birger Enholm – Maria Magdalena
3.Nickas Blomqvist – Det jag vill ha
4.Sven-Erik Magnusson – Jag hör i vinden
5.Sven-Erik Magnusson – En dröm om våren
6.Micke Ahlgrens – Musiken börjar om
7.Tomas Fant – Jag hör en sång
8.Kandis – Anni-Frid
9.Kandis – Cold Hawaii
10.Kandis – Skagens solopgang
11.Svedanz – Sommaren 92
12.Schytts – Du ska få en dag i morgon
13.Vigga Skov Jensen – Musik i dine smil

JUKEBOX 2:

1.Hans Petters – Jeg glemmer deg aldri
2.Grete Bogen – En-to-tre
3.Furulunds – Jeg reiser hjem
4.Furulunds – Dine blåe øyne
5.Geir Arne Hansen – En vandringsmann
6.F.A.K.S – Feitj og baill
7.Geir Ødegården – La meg gi deg en sang
8.Grethe Kausland – Den lille kjøkkenskriver
9.Grabbans – Slæng dæ i væggen
10.Gluntan – Donna Maria
11.Just 4 Fun – Hit the road Jack
12.Benny Borg – Min lykkesten
13.Bjørg & Mikkel – En sjømann, en ring og en pike
14.Bjørg & Mikkel – Jeg lengter hjem
15.Dagfinn Gården – Kärlekens esplanad
16.Du & Je – Johan på Snippen
17.Elisabeth Granneman – Josefon
18.Grynet Molvig – Alexander
19.E76 – Ettertanke

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg