Spilleliste uke 24-2019

Her er spillelisten fra For Swingende for uke 24 inkludert lista for Jukebox som sendes på Radio Toten og Radio Øst:

1.Biffen & Streken – Skål for alle venner
2.Mannerz – Det ligger i luften
3.Mannerz – Jag vill ha en egen måne
4.Match med Wenche Hallan – Så lenge du behøver meg
5.Match med Wenche Hallan – En gammel sang
6.Grete Bogen – Itj nå silikon på mæ
7.Lars Arild Fjeldberg – Du var alt for meg
8.Lars Arild Fjeldberg – Bli hos meg i natt
9.Lars Arild Fjeldberg – Syng en sang
10.Ole Steens – Tiden går

JUKEBOX UKE 24:

1.Ørnulf & Sluskan – Nye vinder
2.Ørnulf & Sluskan – Hun som aldri ble min
3.Åsetrallen – Du må aldri slutt å spille
4.Åsetrallen – Pearly shells
5.Why Not – Lucy
6.Why Not – Du har såret mitt hjerte i kveld
7.Weekends – Snyggaste tjejen i vår stad
8.Weekends – På jakt etter deg
9.Vømmølgutan – Hilmar og fela
10.Vømmølgutan – Vømmølhatten
11.Vingers Danseband – Två mörka ögon
12.Vingers Danseband – Jeannie
13.Vikings – Far har fortalt
14.Vikings – Du gamle mann
15.Victims – Lev livet

HER KAN DERE HØRE BEGGE PROGRAMMENE:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg