Spilleliste uke 25-2021

Her er spillelistene fra programpostene For Swingende og Jukebox for uke 25, der sistnevnte program kun sendes på Radio Øst og Radio Fønix(tidl. SN Radio):

1.Vilhelmz – Da ser jeg smilet ditt
2.Rotlaus – Her
3.Towe Widerberg – Då var jag bara 17 år
4.Renè Franz & Hanne Mette Gunnarsrud – For tid og evighed,
5.Fernadoz – Soluppgång i Värmland
6.Sven-Ingvars – Då kom en liten tår
7.Sven-Ingvars – Inga lugnande piller
8.Patrick Blom – All min kärlek
9.Patrick Blom – Jag vill ge dig en sång
10.Patrick Blom – Ingen torkar längre tåren på min kind
11.Boogart – Lev som du lär
12.Picazzo – Elle minner e har

JUKEBOX UKE 25:

1.Hilde & Gutta – Hei det er du
2.Bjørns orkester – Køntri-musikk
3.Furulunds – Virus og bakterier
4.Casanova – Optimisten
5.Geir Ødegården – Kan noen la meg sitte på til Dovrefjell
6.Geir Ødegården – Les mine tanker
7.Anne Nørdsti – Få’kke lokke meg
8.Gudny Dahlen – Trønderbrura
9.Gluntan – Vi vil gi
10.Gluntan – På en sti i byens park
11.Gledeskompaniet – Opptur
12.Gledeskompaniet – Paltorsken
13.G-35 – Dårlig gardbruker
14.G-35 – Bensin og Mariekjeks
15.Anne Lise Gjøstøl – Alt er bare lykke
16.Grynet Molvig – Bare bitte lite grann
17.Heidi Hauge – Silver threads and golden needles
18.Benny Borg – Av og til kommer vinneren sist
19.Kjell Karlsens orkester med Bente Brønmo – Vi ses i september

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg