Spilleliste uke 32-2019

Her er spillelisten fra For Swingende for uke 32 inkludert lista for Jukebox som sendes på Radio Toten og Radio Øst.

1.Fernando  -Et fint minne
2.Rune Johansen – Samme vei
3.Ingemars – Vil du gjæra mæ glad
4.Helge Støholen – Vandringsmannen
5.Pegasus – Se meg, la meg
6.Anne Karlengen – Jeg er på vei
7.Perikles – Skatt
8.Perikles – De’ e sommar
9.Perikles – Mannen på månen
10.Huttez – Full i baren
11.Allis Madsen – Natten er blid
12.Kviknegutta – Anna
13.Marion Jensen Hermansen – Den sommeren

JUKEBOX UKE 32:

1.Ole Ivars – Klarinettpolka
2.Ole Ivars – Willys klarinett
3.Arios – Dansegalla
4.Arios – Her oppe i nord
5.Anne Marie Kvien – Diggy liggy loo
6.Atten Fjorten – Rocken  er inn
7.Arne Mørch – Lille Lilli-Ann fra Lillesand
8.Arne Mørch  -Frøken Johansen og jeg
9.Arne Kolsrud Overen – Fiskestang og meitemarken
10.Arne Kolsrud Overen – Mannesjuka
11.Aristocats – Kom og dans med meg
12.Aristocats – Hagefobi
13.Arctic Band – Wimp og Spotify
14.Arctic Band – Reise til månen med dæ
15.Arne Strømbergs – Juanita

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg