Spilleliste uke 33-2020

Her er spillelisten fra For Swingende for uke 33 inkludert lista for programposten Jukebox som sendes på Radio Øst og SN Radio.

1.SILWERSTARS – For alltid
2.SILWERSTARS – Sol kom til meg
3.KAI ROBERT & LOTTA ENGBERG – Dröm om mig
4.KAI ROBERT & STEFAN BORSCH – Leende guldbruna ögon
5.KAI ROBERT & CAMILLA JOHANSEN – Til Thomas
6.JANNEX – Åh Lena
7.FRYD & GAMMEN – Mette-Marit
8.KAI ROBERT & KATHRINE SAMLAND – Så lenge du er på jorda
9.KAI ROBERT – Grand Forks
10.KAI ROBERT – Det er lov å være blid
11.KAI ROBERT – Kjærlighet fra Gud
12.KAI ROBERT – Quando quando quando

JUKEBOX UKE 33:

1.FURULUNDS – Utefest oppå haugen
2.GLUNTAN – Kjære mamma
3.ØRNULF HOLTHE – Jernbaneslusk
4.ØRNULF HOLTHE – Min venn har gått ifra meg
5.KJELL KRISTOFFERSEN – Hun er atten år i dag
6.OLE IVARS – I en Cadillac med cabriolet
7.TOROS DUO – I never really knew you
8.ÅSMUND ÅMLI BAND – Norheim Cafè
9.BERIT NYHEIM – Himmelens porter
10.BUGGES FIRO – Min nærmeste nabo
11.GEIR ØDEGÅRDEN – Heddalsvisa
12.JUNO FOUR – Du har gjort min gråa värld till guld igen
13.KJELL VIDARS – Jag ång ång ång ångrar mig
14.ROGER EILERTSEN – Dypbrune øyne
15.TOM BRÅTHEN & PHOENIX – Trailersjåføren
16.TORRY ENGHS – Kjærlighetens fargeskrin
17.DUO’JE – No particular place to go
18.ARNSTEINS – Hugg-gubben
19.DOODLE BUGS – Annabell
20.E76 – Bikkja te far
21.BABBES – If you need a friend
22.STEINAR FJELD – Når du sovner i kveld

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg