Spilleliste uke 33-2022

Her er spillelistene fra programpostene For Swingende og Jukebox for uke 33, der sistnevnte program kun sendes på Radio Øst og Nordkapp:

1. Kjell Vidars – Vi vil gi
2. Kjell Vidars – En sommerdag engang
3. Kjell Vidars – Brev fra turneen
4. Kjell Vidars – Jeg vil synge om all verden
5. Kjell Vidars – Arvet
6. Kjell Vidars – Livet går videre
7. Kjell Vidars – Highway queen
8. Kjell Vidars – 50 åra lever igjen
9. Kjell Vidars – Da vi møttes i april
10.Kjell Vidars – Hjula i gang
11.Kjell Vidars – Dover Calais
12.Kjell Vidars – Fra Hadeland je je je
13.Kjell Vidars – Rein 60 med litt søtt i

JUKEBOX UKE 33:

1.Torry Enghs – Karoline Kjøs
2.Yankee – Piccolo mann
3.Kjell Finnestad & The Teddy Boys – Vestens rose
4.Trollongan – Jorda er vår
5.Anita Karlsen & Wakanda – Lørdagskveld igjen
6.The Thunders – Kjør meg i barnevogn hjem
7.Arios – I mitt vogntog
8.Arnes Enmannsorkester(Arne Mørch) – Bonde i fra bygda
9.Arnsteins – Piggsvinskinnet
10.Arve Opsahl – Lokalets sjarmører
11.Baksia – Ei kjem så vel e haug deg
12.Bente Brønmo – Island in the sun
13.Berit Nyheim – Vårt beste år
14.Bjørg og Per Gunnar – Kjære sjømann
15.Bussi – Følg meg nok en gang til Totensbygda
16.Candles – En liten skøyer
17.Dan’Z – Her er himmel her er jord
18.Dan’Z – Så lenge du er min

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg