Spilleliste uke 35-2023

Her er spillelistene fra programpostene For Swingende og Jukebox for uke 35, der sistnevnte program kun sendes på Radio Øst og Radio Nordkapp:

1.Face 84 – Blue blue moon
2.Finn Erlandsen – Den sommeren som var
3.Reddik – Reddik 50 år
4.Lill-Nickes – Peta in en pinne i brasan
5.Lill-Nickes – Tåget måste gå
6.Bagage – Wait a minute
7.Joe Bjørnars – Eksosrype
8.Joe Bjørnars – Fiskern
9.Joe Bjørnars – Harajakt i hælvtakt
10.Mona G – Aldrig var min himmel så blå
11.Jan Svensson – Kvällens sista sång

JUKEBOX UKE 35:

1.Fryd & Gammen – Måneskinn i parken
2.Frøya – Vil du gjøre noe med det
3.Anita Hegerland – Gi meg en zebra
4.Anita Karlsen – Bare forsvinn
5.Arnsteins – Fagre Stryn
6.Sven Nyhus Kvartett – Bergrosa
7.Beems – Vi skal leve sammen
8.Bente Lind – It’s my party
9.Berit Nyheim – Jeg har mine drømmer
10.Bjarne Brøndbo – (Bli hos mæ)Te dagen kjæm
11.Cowboy-Laila – Brevet fra Canada
12.Dixy – Only sixteen
13.Four Jets – Nå bobler blodet så hett i meg
14.Gimmics – Dra dit peppern gror
15.Hans Inge Fagervik – Peters pinse
16.Howards – Trine vår kusine
17.Håkon Banken – Kjære Anne

HØR FOR SWINGENDE HER(Jukebox er dessverre sperret av YouTube denne uka pga opphavsretten på flere av låtene):

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg