Spilleliste uke 36-2023

Her er spillelistene fra programpostene For Swingende og Jukebox for uke 36, der sistnevnte program kun sendes på Radio Øst og Radio Nordkapp.

1.Fernandoz – Caroline
2.Ankies – Är det du eller jag
3.Contiki – Det er aldri for sent
4.Canyons – Sommarhatt
5.Rune Rudberg – Du og jeg landevei
6.Bjørn Schandy – Bli hos meg
7.Streaplers – På en bra plats i livet
8.Streaplers – Johanna
9.Streaplers – Fredagkväll
10.Terkel Arrildt & Anette Klingenberg – Den kolde skulder av dig
11.Kim & Ola – Gris og ku
12.Vega – Solbrune
13.Fernandoz – Forever’s just a stopping place

JUKEBOX UKE 36:

1.Ichos – Om du vil være med
2.Index – Tenk om månen faller ned
3.Jannicke – Birger
4.Jonas Fjeld – Dr Jones
5.Juno Four – Att se dej men en annan
6.Leiv Flisnes – To hjerter i valsetakt
7.Staccato – Lenge før jeg traff deg
8.Match med Wenche Hallan – En gammel sang
9.Max Palmers – Kärleken lever
10.The Midnight sons – Gammaldans in Norway Hall
11.Misty – Help me make it through the night
12.Nordre Sving – Ola på norske veier
13.Ukjent utøver – Reisefeber
14.Ole Ivars – Kristina från Vilhelmina
15.OL-laget i fotball “Englene” med We-Be Karlsen & Kjell Karlsens orkester – Kamerat Bresjnev
16.Per Asplin – Jeg og mitt gamle piano
17.Ramnes Trekkspillklubb – Guttane fra isen

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg