Spilleliste uke 40-2019

Her er spillelisten fra For Swingende for uke 40 inkludert lista for Jukebox som sendes på Radio Toten og Radio Øst.

1.Huttez-Snälla fröken
2.Rune Johansen – Samme vei
3.Søren Engebæk – Minderne
4.Kviknegutta – Anna
5.Pegasus – Se meg, la meg
6.Renate Hansen – Den beste mæi
7.Per-Håkans – Skyll dig själv
8.Per-Håkans – Julia
9.Per-Håkans – Josefine
10.Larz-Kristerz – Skönt att bara finnas till
11.Lars Arild Fjeldberg – Syng en sang
12.Harlekin – Camel Toe
13.Christine Strid & Arne Kolsrud Overen – Min evig kjærlighet

JUKEBOX UKE 40:

1.Finn Erlandsen m.fl – Det gamle ungdomshuset
2.Finn Erlandsen – Dondra fra Dombås
3.Fernando – På dans med Fernando
4.Fernando – Vi swinger oss i dansen
5.Fantasy – Rose garden
6.Fantasy – Slow hand
7.F.A.K.S – Evig lengsel
8.F.A.K.S – Tredje runde i baren
9.Express – Lips full of kisses
10.Express – Jag är kär
11.Exelcior – Gro
12.Exelcior – Ja min dør er alltid åpen
13.Eriks – Under himmel och öppet hav
14.Eriks – Looking out my backdoor
15.Emma – Fotballgærn skrulling

HER KAN DERE HØRE BEGGE PROGRAMMENE:

1 kommentar
    1. Jeg er meget stolt og rørt over at mit fødeland har taget så godt imod min musik jeg håber der kommer mere fra mig i 2020

      Mange hilsner
      Søren Engebæk
      En gut fra Gressvik

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg