Spilleliste uke 40-2023

Her er spillelistene fra programpostene For Swingende og Jukebox for uke 40, der sistnevnte program kun sendes på Radio Øst og Radio Nordkapp:

1.Kim & Ola – Bakerst i klasserommet
2.Contiki – Det er aldri for sent
3.Kim & Ola – Gris og ku
4.Rune Rudberg – Du og jeg landevei
5.Vega – Solbrune
6.Bjørn Schandy – Bli hos meg
7.Brogrens – Dina ögon
8.Brogrens – Vi har va’d i Öja
9.Brogrens – Kärlek utanför kontroll
10.Pluzz – Var tog du vägen
11.Susanne Dahl – Gir du en dans
12.Nordans – Den fineste dama på festen
13.Reddik – Nå er du her

JUKEBOX UKE 40:

1.Kai Robert Johansen – Quando quando
2.Kai Robert Johansen – Magidutti og jeg
3.Kjell Vidars – Hun er bare 15 år
4.Kjell Vidars – Du må ha det riktig godt
5.Kolbus – Seile din båt i havn
6.Kate Gulbrandsen – Jeg finner ingen annen du
7.Kviknegutta – Herlige søndag
8.Lady & Landstryker’n – Evig ung
9.Lill Anita Synnes – Bråk og styr
10.Knutsen & Ludvigsen – Bestefarvise
11.Me and You – Billie Joe
12.Nordans – Det e du
13.Mimix – Gi meg et minne
14.Lassez – Jag har alltid en vän i gitaren
15.Marit & Kathrine – Det som skjer det skjer
16.Marte & Kæra – Om du bare visste
17.Lillian Askeland – US of A
18.Laila Hansen – Mr Lonesome

HØR FOR SWINGENDE HER(Jukebox er dessverre blokkert av YouTube denne uka pga opphavsretten på flere av låtene):

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg