Spilleliste uke 44-2020

Her er spillelisten for programpostene For Swingende og Jukebox for uke 44, hvor sistnevnte kun sendes på Radio Øst og SN Radio.

1.Per Øversveen Band – Spellmænnsarv
2.Bjørn Schandy – Hytte på Askøy
3.Bjørn Schandy – Bli hos meg
4.Foxie – En underbar dag
5.Torry Enghs – Aj, aj, aj
6.Torry Enghs – Ytlänning i stan
7.Donaldz – Vill du bli min
8.Donaldz – Sing me back home
9.Donaldz – Förlorad
10.Danzbanderz – Pessimistkonsulten
11.Kjell Vidars – Grattis lilla mamma

JUKEBOX UKE 44:

1.Wenche & Kjell – Det lysner nå det gryr til dag
2.Ole Ivars – Askepott og Askeladden
3.Kolbus – Fångad av en stormvind
4.Kolbus – Guitar boogie
5.Lassez – Du har gjort min gråa värld till guld igen
6.Trezz – Ertekroken
7.Jim Oddwinds – Gamle fine trekkspill
8.Cherry – Danse danse
9.Thor Wang – Blyg som jeg var
10.Anne Engh & Country Snakes – I think I’ll say goodbye
11.Torry Enghs – Nå er det lørdag igjen
12.Nordre Sving – Kjøpesenteret
13.Kjell Vidars – Jeg vil synge om all verden
14.Kjell Vidars – Det kommer en dag
15.Hilde Fjørtoft – Your heart turned left
16.Rita & Ståle – Tiger by the tail
17.Laila Granum – Ingenting er gratis
18.Ole Ivars – Regnets rytme
19.Olas – Nostalgi
20.Trio Bravo – All I have to do is dream

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg