Spilleliste uke 47-2019

Her er spillelisten fra For Swingende får uke 47 i tillegg til lista for programposten Jukebox som sendes på Radio Toten og Radio Øst.

1.Xplays – Do you want me
2.Flemming Antony – Sang til Sølvbruden
3.Lasse Sigfridsson – Stranger
4.Bennie Juhlins – Jag kan se en ängel
5.Bennie Juhlins – Hemma hos dig
6.Mr Ross – Två mörka ögon
7.Mr Ross – Min barndoms grønne dal
8.Johan & Gunilla Sigvardsson – Du kan sträcka ut en hand
9.Johan & Gunilla Sigvardsson – Solsken i mitt hjärta
10.Johan & Gunilla Sigvardsson – Mitt hem är där
11.Henning Vad – Henny

JUKEBOX UKE 47:

1.Janine Lindberg – Gamle gubber
2.Janine Lindberg – Mopedvisa
3.Jan Rogert Barth – Køntrifeeling
4.Jan Rogert Barth – Please forgive me
5.Ivers & Co – Once an angel
6.Ivers & Co – If I ever need a lady
7.Jan Erik Olsens orkester – Lange museflætter
8.Jan Erik Olsens orketser – Unnskyld at jeg spør
9.Jan Borseths – No bærs det te
10.Jan Borseths – Gladdansen
11.Inger Lise Eng – Honey I’m home
12.Inger Lise Eng – Without you
13.Ingemars – Je blir så gla tå ha dæ hos mæ
14.Ingemars – Væstavind
15.Index – Det er kun få ting de trenger
16.Index – Min taushet taler

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg