Spilleliste uke 47-2022

Her er spillelistene fra programpostene For Swingende og Jukebox for uke 47, der sistnevnte program kun sendes på Radio Øst og Radio Nordkapp:

1.Ole Ivars  – Ut på landevegen
2.Donnez – Vill bara glömma
3.Casanovas – Regn i oktober
4.Lasse Sigfridsson – Främling
5.Du & Vi – Flyg iväg någonstans
6.Du & Vi – Rönnbärsträd
7.Rose Marie Stråhle – Ingen är som du min kära
8.Torry Enghs – Tusen fuglers sang
9.Jannex – Kjære Kristine
10.Icaros – Du gör mej galen
11.Date – Livet är nu
12.Helene&Gänget – Det är du som är livet
13.Picazzo – Drømmer

JUKEBOX UKE 47:

1.Vazelina Bilopphøggers – Frå Eau de Cologne tell Eau de vise
2.Vazelina Bilopphøggers – Solskinn inni blådressen min
3.Gjermund Eggen – Senorita i Engerdal
4.Vidar Sandbeck & Elisabeth Granneman – Anna og Johan
5.Western Swingers – Hvor hen er du nå
6.Bugges Firo – Mandag
7.Shimmy – Gansdalen City Rock
8.Børt Erik Thoresen – Farfar og jeg
9.Frolandsswingen – På turnè
10.Dixy – Karoline Kjøs(live)
11.Gro Anita Schønn – Please Mr.Postman
12.Doodle Bugs – Blomsterhage
13.Dænsebændet hass Arnstein – Susie Darling
14.Dænsebændet hass Arnstein – Gøy med Fåberg
15.Freddy Kristoffersen – Jolly Bob
16.Visevertene – Lørdagskveld i Valdres
17.Cliftones – Hjelp meg ut av min ensomhet
18.Cliftones – Du er den jeg søker

HØR JUKEBOX HER(FOR SWINGENDE ER DESSVERRE SPERRET AV YOUTUBE DENNE UKA):

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg