Spilleliste uke 9-2022

Her er spillelistene fra programpostene For Swingende og Jukebox for uke 9, der sistnevnte program kun sendes på Radio Øst:

1.Craschville – Vil du danse/Bli med å danse
2.Vilhelmz – Da ser jeg smilet ditt
3.Bjørn Schandy – Bli hos meg
4.Anne Charlotte Fremmegård – Hele mitt hjerte
5.Bare 1 – Dagdrivervise
6.Marion Jensen Hermansen – Uten deg
7.Donnez – God morgon till en ny dag
8.Donnez – I min gröna John Deere
9.Donnez – Stetsonhatt och cowboyboots
10.Renate Hansen – Familiebånd
11.Svedanz – Sommaren 92
12.Joe Bjørnars – Je er ingen baker
13.Hilde & Gutta – Min siste klem

JUKEBOX UKE 9:

1.Ichos – Hallo
2.Ichos – Gull og grønne skoger
3.Korpus – Han kom som stormen
4.Korpus – Oh lonesome me
5.Kjell Vidars – Superraske Cheva’n min
6.Kjell Vidars – Det var dans borti vegen
7.Kjell Kristoffersen – Ett hundre mil fra deg
8.Holmsve orkester – På spillejobb
9.Kenneth Lundsæter – Tømmerkoievise
10.Kai Ulfeng – Livet går ej i repris
11.Knut Halvars – Gamla kom inn att
12.Kjuaguttene – Alexander’s ragtime band
13.Hilde Fjørtoft – Gi mej ei unnskyldning til
14.Hege Bringsverd – It’s a cowboy loving night
15.Grynet Molvig – Snälltog
16.Gudny Dahlen – Den röda stugan
17.Jonny Berntsen – Ta godt vare på de gamle
18.Kai Robert Johansen – Vi seiler for gamle Norge
19.Ledals – Living doll

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg