Spilleliste uke 02-2023

Her er spillelistene fra programpostene For Swingende og Jukebox for uke 2, der sistnevnte program kun sendes på Radio Øst og Radio Nordkapp:

1.Hanne Mette – Så godt det føles
2.Sven-Ingvars – Gör det igen
3.Perikles – Åh vilket party
4.Donnez – Skön style
5.Fernando 89 – Jenter i dag
6.Fernando 89 – Lappland
7.Bonna Bengt – Rätt som det var
8.Hilde Fjørtoft – Hæla i take
9.Kisser & Søren – Rock i synagoen
10.Reddik – Nordlandsnetter
11.BlackJack – Lever här och nu
12.Mr Ray – Under stjernene på himmelen
13.Matz Bladhs – Till dig

JUKEBOX UKE 2:

1.Terje Mårstad – Dagen du dro
2.Terje Mårstad – Jeg er lei meg
3.Reddik – Brenneriroingen
4.Ray Adams – Han hadde seglat för om masten
5.Rolf Egil Johnsen – Takk for alle gode stunder
6.Ronald Holmberg – De nære ting
7.Scandinavia – Kjærlighetens eventyr
8.Silje – Jeg er så glad jeg har en venn som deg
9.Bjøro Håland – Min stetson og gitar
10.Sputnik – Billy Boy
11.Stringers – Du eller ingen
12.Sissel Kvambe med barn – Brilleslangen
13.Sverre Eilertsen – Paloma Blanca
14.The Teddybears – Fra ’54 Buick til Mazda
15.Teddys – Den gamle eika
16.Teddy Nelson – Bli med på landet
17.Sunniva Græsmo – Please Mr Postman
18.Svein Finjarn – Topsy

HØR BEGGE PROGRAMMENE HER:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg