Tor Henning Olsen – Nettdate

Vokalisten fra Det Betales, Tor Henning Olsen, er igjen ute med en ny singel, og denne gang er både tema og tittel “Nettdate”.

Dette er en litt pop- og rockinspirert låt som også har en fin dansetakt og bør derfor falle i god jord også hos dansefoilket. Jeg får dessverre ikke åpnet presseskrivet som ligger vedlagt denne låten fordi jeg mangler den aktuelle programvaren som trengs for å kunne åpne den typen filer, så jeg får derfor ikke referert til hva Tor Henning selv skriver om det hele, men den omhandler ihvertfall et velkjent tema for veldig mange. Nettdate kan være spennende, men det kan også være frustrerende om det ikke går slik man ønsker – og denne sangen tar for seg både de positive og de negative aspektene rundt det å sjekke og date folk via internett. Men hele sangen har en humoristisk undertone så jeg vil betrakte det som en skikkelig gladlåt.

Her i For Swingende kommer jeg til å presentere låten i radiosendinga mi til uka som kommer, altså uke 39-2020.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg