UKENS PROGRAM UKE 17: Fernandoz i For Swingende

I ukens utgave av For Swingende får du blant annet høre tre nye låter med svenske Fernandoz.

I mangel på noen ordinær albumnyhet så plukker jeg istedet fram Fernandoz sin nye tre spors singel, eller EP om du vil, som inneholder den gamle Elton John-låten “Crocodile rock” og to friske og glade originallåter.

Ellers byr jeg på ny musikk fra blant andre Amek Duo, Holiday Duo, Danzbanderz, Schytts og Jan Svensson. Og i Sven-Ingvars-hjørnet har Sigbjørn Hemstad kommet fram til 2000 og albumet “Retroaktiv” som han har plukket to låter fra.

Streaplers og trønderske Eriks blir også å høre i ukens program.

FØRSTE RADIOSTASJON SOM SENDER UKENS PROGRAM ER RADIO TOTEN PÅ TIRSDAG 26.APRIL KL.19
Via denne linken finner du oversikten over de øvrige sendetidene til For Swingende på de ulike radiostasjonene

 

1 kommentar
    1. Jeg er glad, fordi flere af de ting jeg har været med til bliver spillet i denne radio i Norge! – Jeg er dansk tekstforfatter – og har oversat mange norske og svenske sange til dansk – og gør det gerne, hvis nogle vil have deres ting oversat! – Men se mere på min hjemmeside om ny-udgivne numre og om, hvad jeg skriver… Der er altid tekster, der mangler komponister – og demoer med med musik/sang, der mangler indspillere som solister og bands – i genrer som, Dansktop – country – poprock – tyroler – julesange etc… Alle er velkomne til at kontakte mig på Facebook eller på min mailadresse [email protected]

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg