UKENS PROGRAM UKE 29: Mine dansebandfavoritter del 3 i For Swingende

Også denne uka byr jeg på et knippe med mine egne dansebandfavoritter i ukens utgave av For Swingende.

Jeg har nok en gang plukket fram en rekke nordiske danseband/artister hvor jeg har valgt ut min ultimate favorittlåt fra hvert av bandene/artistene. Og denne uka byr jeg på blant andre Lotte Riisholt, Dacapo, Nordans, Anne Nørdsti, Amek Duo og Barbados.

FØRSTE RADIOSTASJON SOM SENDER UKENS PROGRAM ER RADIO TOTEN PÅ TIRSDAG 14.JULI KL.19
Via denne linken finner du oversikten over de øvrige sendetidene til For Swingende på de ulike radiostasjonene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg