UKENS PROGRAM UKE 38: Ole Ivars i For Swingende

I ukens utgave av For Swingende for uke 38 hyller jeg Ole Ivars med et helt program i anledning at de har besluttet å legge ned bandet etter en lengre avskjedsturnè.

I dette programmet spiller jeg noen av mine egne favoritter fra den nyere karrieren til Ole Ivars fra de startet å gi ut plater hos Tylden & Co i 1992 og fram til 2010. Èn låt fra hvert album, med visse unntak, og jeg fokuserer på de litt mindre spilte låtene men samtidig låter som er blant mine egne Ole Ivars-favoritter. Her får du høre “Hundrelappen”, “Je veit du er borte”, “Året etter” og “Det var på Kongsvingermarken” for å nevne noen.

FØRSTE RADIOSTASJON SOM SENDER UKENS PROGRAM ER RADIO TOTEN PÅ TIRSDAG 20.SEPTEMBER KL.19
Via denne linken finner du oversikten over de øvrige sendetidene til For Swingende på de ulike radiostasjonene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg