UKENS PROGRAM UKE 33: Minneprogram etter Ole Vidar Lien/Kjell Vidars i For Swingende

I ukens utgave av For Swingende byr jeg på en reprise av et portrettprogram jeg sendte om dansebandet Kjell Vidars i 2020, i anledning av at mannen bakom bandet, Ole Vidar Lien, gikk bort nå i sommer, 72 år gammel.

I dette programmet forteller jeg om bandets lange karriere og spiller en rekke av mine egne favorittlåter fra Kjell Vidars fra de aller fleste albumene de kom ut med under 70, 80 og 90 tallet. Her får du høre “En favn med røde roser”, “Arvet”, “Jeg vil synge om all verden”, “Hjula i gang” osv. Programmet ble opprinnelig sendt i forbindelse med bandets 50 års jubileum og Ole Vidar sitt 70 års jubileum i 2020, men denne gangen sendes det som en hyllest til en mann som var en skikkelig bauta innen norsk dansemusikk og plateproduksjon.

FØRSTE RADIOSTASJON SOM SENDER UKENS PROGRAM ER RADIO TOTEN PÅ TIRSDAG 16.AUGUST KL.19
Via denne linken finner du oversikten over de øvrige sendetidene til For Swingende på de ulike radiostasjonene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg