Wizex med ny vokalist

Akkurat da jeg hadde innfunnet meg med at Wizex var historie, så dukker plutselig en gladnyhet opp hvor det meldes at Wizex gjenoppstår med selveste Git Persson som vokalist.

Git Persson har tidligere fartstid fra band som Kellys og Fernandoz, og var kanskje en av Sveriges mest profilerte dansebandvokalister på 90 tallet. At hun skal fronte Wizex ser jeg på som intet annet enn en usedvanlig gledelig nyhet.

Dansetidsskriftet Får Jag Lov kan melde om at det allerede nå på midtsommeraften også skal slippes en helt ny singel med Wizex og Git med tittelen “Lite gammelt lite nytt”. Wizex-gutta selv sier til Får Jag Lov at de syns det er fantastisk gøy å ønske Git velkommen i gjengen, en av Sveriges beste og mest erfarne dansebandsangerinner noensinne, i følge Eric Iversen og Tommy Karlsson i Wizex.

Og siden Wizex er undertegnedes store favorittband over alle så kan jeg intet annet enn juble over denne flotte nyheten. Og den nye singelen skal jeg prøve å få på lufta her i For Swingende før jeg går inn i min sommersyklus nå i juli.

Les mer hos Får jag lov

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg