Xplays med nytt album

Det svenske dansebandet Xplays slipper den 4.januar sitt nye album med tittelen “Jag vill och jag vågar”.

Flere av sporene på plata har tidligere vært sluppet på singel og ut fra disse å dømme så vil dette bli ei plate innen den moderne grenen av dansebandmusikken og med fine kvaliteter hva både dansbarhet og hørbarhet angår.

Plata vil inneholde totalt 12 spor og her kan jeg nevne titler som “Någon annanstans”, “Pojkarna i poolen”, “Sanningen kommer fram” og “Ditt öra mot marken”. Selv drar jeg kjensel på flere av titlene på plata som er gjort med andre band og artister tidligere, men det er også en rekke nyskrevne låter her, så det skal bli spennende å få høre det endelige resultatet.

Plata blir utgitt hos Atenzia Records og her i For Swingende satser jeg på å presentere plata i løpet av vinteren en gang, noe nærmere tidspunkt enn det kan jeg dessverre ikke gi dere for øyeblikket, da jeg har mye nytt som skal på lufta når vi passerer nyttår.

BESTILL PLATA FRA GINZA VIA DENNE LINKEN(TOLLFRITT INNTIL 350 NOK INKL FRAKT UT 2019 FOR NORSKE KUNDER)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg